Авто додано до кошика
0%
Історія руху «Duck Duck Jeep»
Підчас пандемії, в червні 2020 року, Елісон Парлемент, придбала Jeep Wrangler. Дівчина хотіла підняти настрій собі та людям навколо і неочікувано винайшла Jeep ducking (від англ. duck — «качка»).
Одного разу в дисконт центрі вона придбала кілька гумових каченят щоб розкидати їх по квартирі свого хлопця для настрою. Виходячи з магазину увагу Елісон привернув ще один Jeep Wrangler. Дівчина написала на одному з каченят «Класний Jeep» і вручила водію. Він засміявся і запропонував викласти фото подарунку в соцмережі.
Для мене головне — змусити інших людей посміхатися. Для багатьох з нас цей час був дуже складний психологічно, а каченята — це простий спосіб сказати: «Агов, ти не самотній» — поділилася Елісон.
Як згадує Елісон, того року у світі все крутилося навколо пандемії і їй хотілося хочаб якось приносити людям радість. Тоді вона вирішила викласти фото іграшки на джипі в соц.мережі з тегом «Duck Duck Jeep» і вже до вечора фото набрало 2000 вподобань.
Саме так ця ідея отримала популярність. В наш час під тегом «Duck Duck Jeep» у соцмережі вже більше 200 тисяч фотографія.
І хоча у цього тренду немає встановлений правил, окрім як приносити позитивні емоції, деякі власники Jeep сильно заморочились. Люди виставляють десятки каченят на торпедо в салоні, клеять їх на капот, підбирають качок по кольору авто або під тематику джипа
При цьому, зовсім не обов’язково бути власником Jeep, щоб взяти участь в цьому дійстві «Duck Duck Jeep»
Якщо вам хочеться комусь подарувати гарні емоції, то ви просто можете покласти йому на капот гумове каченя із запискою. В США для цього спеціально продають візитівки з написом «You’ve been ducked» (Тебе закачинили)
За кілька років цей рух виріс до таких розмірів, що навіть виробник автомобілів Jeep взяв у ньому участь.
Таким чином, в 2022 році на автомобільній виставці в Детройті компанія Jeep привезла і встановила найбільше в світі гумове каченя висотою майже 20 метрів як символ компанії.
По-перше, цей милий надувний Кінг-Конг привабить людей на виставку, як практично ніщо інше на виставці. Detroit News цитує Теда Зотт, президента Асоціації автомобільних дилерів Детройта: «Саме зв’язок із брендом Jeep і створення фестивальної атмосфери, ажіотаж для дітей і нове перетворене шоу» зробили качку привабливою. отримуй, сказав Зотт. «Усі люблять качку».
Газетна стаття називає качку «рухом», що здається досить серйозним терміном для маленької розваги за участю іграшкових качок. Знову ж таки, лише за два роки Елісон каже, що вона особисто роздала понад 27 000 качок, хештег використовувався майже 200 000 разів в Instagram, а у Facebook є група з 67 000 учасників. А також цей рух охопив вже до 63 країн.
Слідкуй за новинами у Соціальних мережах JEEP® АВТОЦЕНТР «ІЛТА НА ПЕЧЕРСЬКУ» instagram facebook
Категорії
- Акції (0)
- Сервісні акції (0)
- Послуги (2)
- Заходи (6)
- Технічне обслуговування (0)
- Гібриди (8)
- Оголошення (13)
- Новинки (21)
- Нагороди (5)
- Електромобілі (17)
- Конкурси (2)
Останні публікації
Листопад 07, 2024
Jeep Avenger отримає технологію ChatGPT
Жовтень 28, 2024
Ексклюзивна версія Jeep Avenger 4xe The North Face Edition
Жовтень 09, 2024
Продажі Jeep в Європі перевершили знакову відмітку — реалізовано 100 000 автомобілів
Жовтень 07, 2024
Перший погляд на повністю Новий Jeep Compass