Авто додано до кошика
0%
Історія руху «Duck Duck Jeep»
Підчас пандемії, в червні 2020 року, Елісон Парлемент, придбала Jeep Wrangler. Дівчина хотіла підняти настрій собі та людям навколо і неочікувано винайшла Jeep ducking (від англ. duck — «качка»).
Одного разу в дисконт центрі вона придбала кілька гумових каченят щоб розкидати їх по квартирі свого хлопця для настрою. Виходячи з магазину увагу Елісон привернув ще один Jeep Wrangler. Дівчина написала на одному з каченят «Класний Jeep» і вручила водію. Він засміявся і запропонував викласти фото подарунку в соцмережі.
Для мене головне — змусити інших людей посміхатися. Для багатьох з нас цей час був дуже складний психологічно, а каченята — це простий спосіб сказати: «Агов, ти не самотній» — поділилася Елісон.
Як згадує Елісон, того року у світі все крутилося навколо пандемії і їй хотілося хочаб якось приносити людям радість. Тоді вона вирішила викласти фото іграшки на джипі в соц.мережі з тегом «Duck Duck Jeep» і вже до вечора фото набрало 2000 вподобань.
Саме так ця ідея отримала популярність. В наш час під тегом «Duck Duck Jeep» у соцмережі вже більше 200 тисяч фотографія.
І хоча у цього тренду немає встановлений правил, окрім як приносити позитивні емоції, деякі власники Jeep сильно заморочились. Люди виставляють десятки каченят на торпедо в салоні, клеять їх на капот, підбирають качок по кольору авто або під тематику джипа
При цьому, зовсім не обов’язково бути власником Jeep, щоб взяти участь в цьому дійстві «Duck Duck Jeep»
Якщо вам хочеться комусь подарувати гарні емоції, то ви просто можете покласти йому на капот гумове каченя із запискою. В США для цього спеціально продають візитівки з написом «You’ve been ducked» (Тебе закачинили)
За кілька років цей рух виріс до таких розмірів, що навіть виробник автомобілів Jeep взяв у ньому участь.
Таким чином, в 2022 році на автомобільній виставці в Детройті компанія Jeep привезла і встановила найбільше в світі гумове каченя висотою майже 20 метрів як символ компанії.
По-перше, цей милий надувний Кінг-Конг привабить людей на виставку, як практично ніщо інше на виставці. Detroit News цитує Теда Зотт, президента Асоціації автомобільних дилерів Детройта: «Саме зв’язок із брендом Jeep і створення фестивальної атмосфери, ажіотаж для дітей і нове перетворене шоу» зробили качку привабливою. отримуй, сказав Зотт. «Усі люблять качку».
Газетна стаття називає качку «рухом», що здається досить серйозним терміном для маленької розваги за участю іграшкових качок. Знову ж таки, лише за два роки Елісон каже, що вона особисто роздала понад 27 000 качок, хештег використовувався майже 200 000 разів в Instagram, а у Facebook є група з 67 000 учасників. А також цей рух охопив вже до 63 країн.
Слідкуй за новинами у Соціальних мережах JEEP® АВТОЦЕНТР «ІЛТА НА ПЕЧЕРСЬКУ» instagram facebook
Категорії
-
Акції
(1)
- Акції салону (1)
- Акції сервісу (0)
- Діяльність (6)
- Конкурси (9)
- Заходи (6)
- Оголошення (14)
- Новинки (26)
Останні публікації
Березень 31, 2025
Бренд Jeep здобув нагороду «Прорив Року» за результатами акції «Автомобіль Року в Україні»
Березень 20, 2025
Щорічна прес-конференція Stellantis Україна: підсумки 2024 року та плани на 2025 рік
Березень 04, 2025
Jeep анонсує наступне покоління Compass
Архів